Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Γιάννης Πλούταρχος: Ο κόσμος με χαρακτηρίζει καλό παιδί γιατί…




Δεν είχα γνωριμίες, δεν είχα
άκρες, δεν είχα χρήματα, και η αλήθεια είναι πως δεν ήξερα καν αν είχα ταλέντο. Το μόνο που ήξερα ήταν ότι έχω μια καλή φωνή που έκανα. Σήμερα το θεωρώ ύψιστο, όπως ύψιστη θεωρώ και την τιμή που μου έκανε ο κόσμος αποδίδοντας μου τον χαρακτηρισμό “το καλύτερο παιδί”.
Γιατί σας απέδωσε αυτό τον χαρακτηρισμό;
Γιατί όταν αγκαλιάσω έναν άνθρωπο και του πω “ευχαριστώ”, το εννοώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου