Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Μαρία Έλενα Κυριάκου: «Ήθελα να πετύχει ο γάμος μου, ήθελα να πεθάνω με τον πρώην άντρα μου»

maria elena kyriakou

«Πολύ δύσκολη ήταν η ζωή μου! Τι να λέμε τώρα…
Είχα την αποτυχία του γάμου μου, δυσκολίες πολλές. Ευτυχώς, είχα τα παιδιά μου και τη δουλειά μου στο φροντιστήριο. Η δουλειά μου ήταν μεγάλη διέξοδος για μένα, αλλά πάντα ένιωθα ότι κάτι μου έλειπε.. Το πιο ιδανικό είναι να έχεις έναν επιτυχημένο γάμο και θεωρώ πως απέτυχα σε αυτό. Είναι θέμα τύχης, το να βρεις έναν άνθρωπο, να ζήσεις και να πεθάνεις μαζί του. Δεν μπορείς να ξέρεις αν ο άνθρωπος με τον οποίο είστε σήμερα μαζί, μετά από δέκα χρόνια αλλάξει και γίνει κάποιος άλλος – αν θα σε αγαπάει το ίδιο ή αν θα τον θες κι εσύ. Ίσως ο Θεός επέτρεψε να βρω αυτόν τον άνθρωπο στη ζωή μου -τον πρώην άντρα μου- για να φέρω στον κόσμο τα τρία μου παιδιά. Δεν ξέρω. Μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα να μη χωρίσω! Απλώς, έβλεπα ότι δεν πήγαιναν καλά τα πράγματα, κι επέλεξα το λιγότερο επώδυνο, για μένα και για τα παιδιά μου, που δεν ήταν άλλος δρόμος από τον χωρισμό. Μερικές γυναίκες βρίσκουν τον κατάλληλο άνθρωπο με την πρώτη. Εγώ δεν ήμουν τυχερή» είπε στο περιοδικό Down Town της Κύπρου! Όσο για τον γάμο της είπε: «Το πάλεψα πάρα πολύ! Γι” αυτό έκανα και τα τρία μου παιδιά. Αλλιώς, θα έκανα μόνο το ένα και θα χώριζα… Τα παιδιά δένουν πιο πολύ το ζευγάρι. Έτσι νομίζω. Κοίτα, ήθελα να πετύχει ο γάμος μου, ήθελα να πεθάνω με τον πρώην άντρα μου, να είμαστε μια ζωή μαζί. Προσπάθησα πάρα πολύ να μείνω μαζί του» και πρόσθεσε ότι με τον πρώην άντρα της έχουν καλές σχέσεις!

http://arouraios.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου