Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Χριστίνα Κολέτσα: "Στο Fame Story δεν ήθελα καθόλου να πάω, αλλά με... ψήσανε"

Χριστίνα Κολέτσα: Στο Fame Story δεν ήθελα καθόλου να πάω, αλλά με... ψήσανε

Η Χριστίνα Κολέτσα βρέθηκε στο «Όλα Καλά», το απόγευμα της Δευτέρας και μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε τα τελευταία χρόνια......

«Νιώθω ότι έχω χάσει πάρα πολλά χρόνια, ζώντας μακριά από την οικογένειά μου.
Όταν είμαι εδώ θέλω να είμαι μαζί τους.
Ξεκίνησα από πάρα πολύ μικρή να ζω ανεξάρτητα, από τα 18 μου περίπου.
Αρχικά σπούδαζα δημοσιογράφος εδώ στη Θεσσαλονίκη και παράλληλα δούλευα σερβιτόρα.»
Ακόμα παραδέχτηκε:
«Στο Fame Story δεν ήθελα καθόλου να πάω, αλλά με... ψήσανε.
Πιο παλιά θεωρώ πως δινόντουσαν περισσότερες ευκαιρίες.
Τώρα πια γίνονται περισσότερο τα show για να εξυπηρετήσουν την τηλεόραση και όχι για να δώσουν ευκαιρίες στα παιδιά».
Ενώ εξομολογήθηκε:
«Μετά το παιχνίδι ήμουν σε κατάθλιψη.
Δεν είναι ότι δεν μπορούσα να διαχειριστώ τη δημοσιότητα, αλλά μόλις βγήκα είδα πώς με αντιμετώπιζαν και μου στοίχισε.
Αναγκάστηκα να πνίξω ό,τι ευαισθησία είχα για να συνεχίσω.
Ένιωσα ότι με έχουν κανιβαλίσει κιόλας.
Τόσο πληγωμένη...»
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου