Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

"Αναζητώ να τραγουδάω για να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου".. Το ξέσπασμα του Αντώνη Ρέμου..

Αναζητώ να τραγουδάω για να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου.. Το ξέσπασμα του Αντώνη Ρέμου..

" Απαιτώ από την πολιτεία να σταθεί δίπλα μου γιατί δίνω πολλά χρήματα κάθε χρόνο. Δε θέλω να με κάνει εχθρό της γιατί είμαι τίμιος και σωστός στις υποχρεώσεις μου " ανέφερε ο Αντώνης Ρέμος. ...

Πραγματικά συγκλονίζουν όλα όσα είπε ο Αντώνης Ρέμος. " Μου έχουν δεσμεύσει τα πάντα. Δεν έχω περιουσιακά στοιχεία και το μόνο που ζητάω είναι να δουλεύω και να είμαι σωστός στις υποχρεώσεις μου. Είμαι το αγαπημένο παιδί του ΣΔΟΕ και τρία κλιμάκια κάθε φορά όπου και να εμφανίζομαι με επισκέπτονται και με ξεσκονίζουν αν είμαι νομότυπος. Δεν είναι δίκαιο να τρέχω σε αστυνομικά τμήματα όταν πληρώνω το κράτος και να μου παίρνουν δαχτυλικά αποτυπώματα και όλα αυτά που γνωρίζουμε. Πραγματικά με θλίβει όλο αυτό. Έπαθα ζημιά με τον Ηρακλή και δεν άκουγα τον Ζαγοράκη τον φίλο μου το τι πάω να κάνω. Εκ του αποτελέσματος είχε δίκιο που μου τα έλεγε". Κουβέντες που πραγματικά σοκάρουν από τον νούμερο ένα καλλιτέχνη κατά την γνώμη μου στην Ελλάδα. Είχε τη αρ@@@ια να βγει και να μιλήσει δημόσια και να κλείσει πολλά στόματα. Ας τον αφήσουν όσοι τον πολεμούν ήσυχο. Δε κλέβει. Δε κάνει κάτι εις βάρος της χώρας που ζει. Απλά δουλεύει για να διορθώσει δικά του λάθη. Μπράβο ΑΝΤΟΝΙΟ!!!!!!
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου