Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Όποια γυναίκα είναι με εμάς τους καλλιτέχνες, πρέπει να βαστάει γερά»

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Όποια γυναίκα είναι με εμάς τους καλλιτέχνες, πρέπει να βαστάει γερά»

Ο όμορφος, ταλαντούχος και αγαπημένος τραγουδιστής –ιδιαίτερα των γυναικών- μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του για τις σχέσεις του με το άλλο φύλο....

«Επειδή έχω πάρα πολύ καλή σχέση με τους φίλους μου, νομίζω ότι οι φίλοι μου είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου», δήλωσε γεμάτη ειλικρίνεια ο τραγουδιστής.
Και κατόπιν πρόσθεσε: «Επειδή είμαστε δεμένοι με την παρέα μου, όταν κάνω μια σχέση, η σχέση μπαίνει και μέσα στην παρέα μου. Είναι λογικό έναν έρωτα να μπορούμε να τον κάνουμε φίλο μας. Δηλαδή μια καψούρα μπορώ να πω ότι την είχα κάνει φίλη μου. Αλλά όποια γυναίκα είναι με εμάς τους καλλιτέχνες, νομίζω ότι πρέπει να βαστάει γερά».
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου