Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Γιάννα Τερζή: Η αντίδρασή της για τον «θάνατο» του πατέρα της και η μεταμόρφωσή της!!!


Εδώ και τέσσερα χρόνια το κορίτσι αυτό ταξίδεψε

στην Αμερική όπου και μεταλάχτηκε. Με την καλή έννοια. απο ένα αθώο κοριτσάκι μεταμορφώθηκε σε μια ντίβα-τσέπης, η οποία ξεχωρίζει για την εικόνα της. Το παλεύει στα ξένα μόνη της και θέλει να ξεχωρίσει. Μάλιστα μιλώντας σε κυπριακό site το κορίτσι αποκάλυψε πώς βίωσε τον θάνατο του πατέρα της. Την ρώτησαν οι συνάδελφοι
«Δεν πρόκειται για ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά, ούτε υπάρχει εταιρεία από πίσω. Τα κάνω όλα μόνη μου. Είμαι εγώ η εταιρεία. Έχω τον έλεγχο και χρησιμοποιώ το διαδίκτυο και άλλες πλατφόρμες για να προωθήσω την δουλειά μου. Έτσι λοιπόν έχω κυκλοφορήσει ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι και βίντεο ,το “Love Is Your Name”. Το τραγούδι μιλάει για την ισότητα όλων στην αγάπη.. “Love Is A Name .. Not Just A Sex.” Και από ότι φάνηκε από τις πρώτες αντιδράσεις, πάει πολύ καλά. Έχω βάλει στόχο να δίνω μόνο καλό προϊόν στον κόσμο από εδώ και περά και το τραγούδι αυτό είναι σίγουρα ένα πολύ δυνατό ξεκίνημα για εμένα».

«Πριν λίγο καιρό , «πέθαναν» για ακόμα μια φορά τον πατέρα σου. Πως αντιμετωπίζεις αυτά τα δημοσιεύματα;» για ν΄απαντήσει «Με απογοήτευση προς το “επίπεδο”. Όσο για την δουλειά της »
Καλή επιτυχία μικρή Γιάννα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου