Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του στο Dancing With The Stars;

Γιώργος Τσαλίκης R

Στην «Μεσημεριανή Μελέτη»

μίλησε ζωντανά ο Γιώργος Τσαλίκης, το μεσημέρι της Παρασκευής, τόσο για τη φιμολογούμενη συμμετοχή του στο Dancing With The Stars, όσο και για τη νέα σεζόν που ξεκίνησε στην πίστα του Caramela.


Ο 37χρονος τραγουδιστής, σχετικά με το ενδεχόμενο να συμμετάσχει τελικά στο χορευτικό show του ΑΝΤ1, απάντησε: «Ο ΑΝΤ1 κάνει τις επίσημες ανακοινώσεις. Αν θέλετε να τις κάνετε εσείς, ερήμιν του Γιάννη Λάτσιου...», χωρίς να διαψεύδει ωστόσο τις φήμες που τον θέλουν να έχει συμφωνήσει με το κανάλι.

Καθώς θεωρείται ένα από τα πιο θετικά και φωτογενή πρόσωπα της ελληνικής showbiz, οΓιώργος Τσαλίκης,είπε: «Δεν αισθάνομαι όμορφος. Δεν κάνω απολύτως τίποτα. Νομίζω το πιο σημαντικό πράγμα είναι πως αυτό που βλέπουμε ως φρεσκάδα στους ανθρώπους είναι αυτό που αντανακλά η ψυχή τους. Εγώ στη ψυχή μου έχω φως, ακόμα και στη μεγαλύτερη μαυρίλα. [...] Αυτοπροσδιορίζομαι και λέω ότι μεγαλώνω τρία παιδιά και δεν μπορώ να είμαι στον κόσμο μου. Βιώνω το πρόβλημα. Στάση ζωής είναι η βαθιά πίστη στο Θεό. Όταν έχουμε γνωρίσει τα χειρότερα, που υπάρχουν χειρότερα, νιώθω ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα πάντα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου