Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Η σκληρή απάντηση της Πάολα για τα ανέκδοτα που της έχουν βγάλει




«Στόχος είναι η καρδιά μου για τα δικά της όπλα που λέει και το τραγούδι.
Μου έχουν πει ότι έβγαλαν κάποια ανέκδοτα , ακόμη και η μικρή μου το είπε.  Και  της λέω , δεν θα μπαίνεις να διαβάζεις τέτοια. Στον λόγο της τιμής μου δεν έχω διαβάσει τίποτα  μου τα έχουν πει πέντε φίλοι μου και άλλοι τρεις άσχετοι. Εντάξει ρε παιδιά έχει γίνει τόσος ντόρος και εγώ δεν ξέρω τίποτα; Καταρχήν να πω πως δεν έχω δει Facebook και Twitter, γιατί όλοι νομίζουν πως απαντάω εγώ. Δεν το έκανα ποτέ και ούτε θα το κάνω. Γιατί εκτός από να μπω στο YouTube να δω τη Σειλάν μια Tουρκάλα τραγουδίστρια , δεν ξέρω ούτε φωτογραφία να ανεβάσω.  Με το χέρι στην καρδιά σου λέω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να απαντήσω  ποτέ σε τίποτα. Δεν τους διαβάζω καν, δεν ξέρω τι γράφουν».
Και συνεχίζει,στο περιοδικό ΟΚ: «Πάντα αυτοί που το κάνουν πρέπει να έχουν κακά βιώματα, να έφαγαν ξύλο από τους γονείς τους, να τους αφήνει συνέχεια ο γκόμενος τους , δεν ξέρω τι άλλα…  και αντιδρούν με αυτό τον τρόπο και χτυπάνε όποιον βρουν. Νιώθεις καλύτερα και παίρνεις πίσω το ξύλο του μπαμπά σου με το να βρίσεις εμένα; Για όνομα του Θεού! Κρίμα! Από εκεί και πέρα αν τους ευχαριστεί και αισθάνονται ότι υπάρχουν με αυτόν τον τρόπο ας βρίζουν αβέρτα. Εδώ είμαστε εμείς . γιατί πρέπει να ξέρουν ότι η Πάολα είναι και σιδερένια!   Δήλωσε στο περιοδικό ΟΚ η γνωστή τραγουδίστρια, επίσης είπε για το λαϊκό τραγούδι: Δεν ντρέπονται να αποκαλούν το λαϊκό τραγούδι σκυλάδικο; Πως συνδύασαν το πιο αγαπημένο ζώο του ανθρώπου με τη μουσική. Έχουν ακούσει τον Καζαντζίδη να γαβγίζει; Αν όχι, έχουν ακούσει εμένα να γαβγίζω;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου