Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Κατερίνα Στικούδη Η κυτταρίτιδα, οι επικριτές και το ενδεχόμενο ενός γάμου

Κατερίνα Στικούδη r (2)


Στην κάμερα της εκπομπής «Μεσημεριανή Μελέτη» μίλησε η Κατερίνα Στικούδη 
για τις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν πρόσφατα και την παρουσίαζαν να έχει κυτταρίτιδα, για την αρνητική κριτική που δέχτηκε από την αδελφή της Ελένης Φουρέιρα, αλλά και για το ενδεχόμενο να δημιουργήσει τη δική της οικογένεια.

Σχετικά με το θέμα που προέκυψε μετά τη δημοσίευση κάποιων φωτογραφιών, που την παρουσίαζαν σαν να έχει κυτταρίτιδα, η νεαρή τραγουδίστρια σχολίασε: «Ι love haters! Δεν έχω κάτι να πω. Πραγματικά, δεν έχω κάτι να αποδείξω, ούτε να σχολιάσω πάνω σε αυτό. Η αλήθεια είναι πως στην αρχή είχα εκνευριστεί αρκετά, αλλά νομίζω πως έχουμε πολύ πιο σοβαρά προβλήματα και η ζωή μας είναι πολύ μικρή. Οπότε ας περνάμε καλά!».


Η επίμαχη φωτογραφία: Ο τρόπος που έπεφταν τα φώτα κατάφερε να κάνει το αψεγάδιαστο κορμί της Κατερίνας Στικούδη αγνώριστο. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε κάποια sites η φωτογραφία δημοσιεύθηκε με ακόμα πιο έντονο το contrast των χρωμάτων 

Αρετουσάριστη φωτογραφία της Κατερίνας Στικούδη από τη συγκεκριμένη βραδιά - αυτή τη φορά όμως τα φώτα δεν την αδικούν

Πάνω στο ίδιο θέμα, η Κατερίνα Στικούδη τόνισε: «Δεν είπα ποτέ ότι είμαι τέλεια. Κάθε γυναίκα είναι ξεχωριστή. Πρέπει να βρίσκει τους τρόπους να περιποιείται το σώμα και την υγεία της. Ένα καλογυμνασμένο σώμα δεν είναι μόνο για αισθητικούς λόγους καλό, είναι και για λόγους υγείας».

Ακόμα, για την πολυσυζητημένη πρεμιέρα του Dancing With The Stars είπε: «Συμμετέχουν πάρα πολλοί καλοί μου φίλοι. Ωστόσο, μου άρεσε πολύ ο Ηλίας Βρεττός, αλλά έχω και μια αδυναμία στη Νικολέττα Ράλλη. Έχει χιούμορ και αυτό πολλές φορές επικρατεί του ταλέντου. Εγώ, πάντως, δεν θα πήγαινα. Είναι διασκεδαστικό να το βλέπεις από το σπίτι, να περνάς καλά με αυτό, αλλά δεν θα πήγαινα».

Όσο για την αρνητική κριτική, την οποία δέχτηκε από την αδελφή της Ελένης Φουρέιρα ( η Μαργαρίτα Φουρέιρα ανέφερε, σε post της στο facebook, "Γιατί τραγουδάει η Κατερίνα Στικούδη;"): «Έχω πει ξανά και ξανά ότι ο καθένας έχει την άποψή του και να λέει αυτό που πιστεύει. Από εκεί και πέρα εγώ κάνω αυτό που μου αρέσει και κοιτάω τη δουλειά μου. Αυτό μόνο! Ο καθένας έχει μια γνώμη και από τη στιγμή που μπορεί να το λέει δημοσίως... [...] Δεν έτυχε να μιλήσουμε και δεν θέλω να συζητήσω μαζί τους. Τι να πω; Ο καθένας έχει την άποψή του. Έχουμε να μιλήσουμε καιρό και δεν θέλω να πω κάτι πάνω σε αυτό».

Τέλος, για τη σχέση της με τον dj Rico των NEBMA (κατά κόσμον Βαγγέλη Σερίφη), η Κατερίνα Στικούδη ανέφερε: «Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον σου. Περνάω πάρα πολύ καλά. Είναι πολύ νωρίς ακόμα, δεν σκέφτομαι την έννοια του γάμου. Θα ήθελα κι εγώ, όμως, κάποια στιγμή να κάνω παιδάκια και οικογένεια».

http://www.yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου