Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Νότης Σφακιανάκης: "Χωρίς την αγάπη, χάνονται όλα"

Ο πρώην σύζυγός μου ήταν τραβεστί δηλώνει γνωστό μοντέλο και μας αφήνει έκπληκτους.


Ο Νότης Σφακιανάκης γίνεται καταπέλτης με βολές κατά πάντων σε συνέντευξή του στο περιοδικό του "Ελεύθερου Τύπου", το "Glam"....

Τι να περιμένει το κοινό από τον Νότη Σφακιανάκη μετά από τόσα χρόνια καριέρας; Τι καινούργιο;

«Κάθε νέο τραγούδι καινούργιο είναι... Κάθε νέα εμφάνιση καινούργια είναι, γιατί δεν υπάρχουν μέτρα και σταθμά. Κάθε φορά που εμφανίζομαι δημόσια υπάρχει αυθορμητισμός. Η τέχνη είναι αυθορμητισμός, είναι το πρωτόλειο».

Υπάρχει ξανά στροφή προς τη θρησκεία τον τελευταίο καιρό;

«Δεν είμαι χριστιανός, δεν ξέρω. Εγώ δεν ανήκω ούτε σε κόμματα ούτε σε θρησκείες, διότι θεωρώ και καταλήγω τελικά να πιστεύω ότι δεν προέρχομαι από αυτά»...

Δεν έχετε δηλώσει ότι είστε άθεος;

«Άθεος; Ποτέ! Όταν μου λένε σε ποιον Θεό πιστεύεις, λέω ότι δεν πιστεύω σε κάτι που δεν γνωρίζω».

Έχετε πει ότι σας εμπνέει ο έρωτας... Τρεις δεκαετίες έγγαμου βίου. Τι σημαίνει αυτό για έναν άντρα; Υπάρχει έρωτας;

«Υπάρχουν όλα, γιατί άμα δεν υπάρχουν, αν δηλαδή πεθάνουν αυτά για τα οποία ξεκινάει μία σχέση, παύει να υπάρχει και η σχέση. Αν γίνονται συμβιβασμοί συνεπάγεται ότι έχεις κάνει συμφωνία με τον "συνεταίρο" και λες ότι "θα 'μαστε μαζί και τα λοιπά" αλλά πλασματικά, εικονικά για να νομίζουν οι άλλοι.

Δεν είναι έτσι... Εγώ δεν είμαι έτσι, δεν θα μπορούσα να το ανεχτώ αυτό. Να είμαι με τον άνθρωπο τον οποίο δεν θα αγαπούσα. Ο έρωτας τώρα που λέμε τι είναι; Είναι κάτι που εξανεμίζεται και πάρα πολύ σύντομα. Ο έρωτας ουσιαστικά είναι το πάθος, να θες να είσαι μ' έναν άνθρωπο συνέχεια γιατί τον έχεις ανάγκη εκείνη τη στιγμή.

Από κάποια στιγμή κι έπειτα αυτό αρχίζει να εξασθενεί Και μετά επέρχεται το άλλο το σημαντικό στοιχείο στις σχέσεις των ανθρώπων, που θεωρώ ότι είναι και ό,τι καλύτερο, η αγάπη. Να αγαπάς τον άνθρωπο με τον οποίο συμβιώνεις, γιατί αν δεν υπάρχει αγάπη, χάνονται όλα».
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου