Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Γιώργος Τσαλίκης: «Ποτέ δεν ήταν μόνιμος νταλκάς στο κεφάλι μου το sex!»



Γιώργος Τσαλίκης: «Ποτέ δεν ήταν μόνιμος νταλκάς στο κεφάλι μου το sex!»

Ο Γιώργος Τσαλίκης σε συνέντευξή του μίλησε μεταξύ άλλων για την σύζυγο του Δώρα και τον γάμο τους.


«Πρέπει ν' ανανεώνεις τη σχέση, να κάνεις βήματα. Απαιτείται προσπάθεια. Προσωπικά δεν επαναπαύομαι και δεν θεωρώ κανέναν και τίποτα δεδομένο» είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly»!
Προσθέτει πως «η ίδια η ζωή ανανέωσε τη σχέση μας. Τα παιδιά μας, οι καθημερινές προκλήσεις, οι περίοδοι που έπρεπε να ισορροπήσουμε τα πράγματα. Δεν βαλτώσαμε. Δεν περάσαμε ποτέ μια ίδια περίοδο στη ζωή μας».
Και τονίζει πώς «δεν φτάσαμε ποτέ στα όρια να πούμε ότι περάσαμε κρίση ή ένα χοντρό καυγά. Είμαστε πάρα πολύ αγαπημένο ζευγάρι».
Η Δώρα είναι όπως λέει: «η γυναίκα της ζωής μου!»
Υπήρξε ποτέ υπερσεξουαλικός στη ζωή του;
«Όχι δεν υπήρξα. Ίσως λίγο στην εφηβεία μου, αλλά ποτέ δεν ήταν μόνιμος νταλκάς στο κεφάλι μου το σεξ. Είχα διεξόδους. Δεν είχα βαλτώσει ποτέ, να είμαι κλειδωμένος σε ένα δωμάτιο και να βλέπω τσόντες. Δεν έχω περάσει τέτοιες φάσεις».
http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου