Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Η Κατερίνα Στανίση στο entertv: “Ούτε ο Πάριος, ούτε η Γαλάνη, ούτε εγώ έχουμε λανσάρει τον εαυτό μας ως γκόμενους και γκόμενες, γιατί αλλιώς θα είχαμε σβήσει”




Λίγες ώρες πριν την εμφάνιση της στο Dancing with the Stars η μεγάλη φωνή του λαϊκού τραγουδιού Κατερίνα Στανίση
μίλησε αποκλειστικά στο entertv.gr για το τι θα δούμε στη σκηνή από την ίδια και τι θα φορέσει στο σόου. Ενώ δεν στάθηκε μόνο σ’ αυτά, καθώς σχολίασε τις δηλώσεις που έκανε ο Βαλάντης για την Δήμητρα Γαλάνη, τον Γιάννη Πάριο και την Χαρούλα Αλεξίου, αλλά και τον Παντελή Παντελίδη.
Πως πήρατε την απόφαση να χορέψετε στο Dancing with the Stars;
Δεν το σκέφτηκα καθόλου όταν μου έγινε η πρόταση! Ο χορός μου αρέσει πάρα πολύ από μικρή. Σου γεμίζει τις ώρες σου και σε κάνει να ξεφεύγεις από την καθημερινότητα! Είναι πολύ ωραία, σκέφτομαι πότε θα έρθει η ώρα να πάω για πρόβα, σκέφτομαι τα βήματα, μήπως τα ξεχάσω…
Αν σας έκαναν πρόταση να είστε στο Dancing από την αρχή, θα το κάνατε;
Όχι, δεν θα το σκεφτόμουν, γιατί ξενυχτάω και δεν μπορώ να τα κάνω όλα μαζί. Είναι δύσκολο.
Πιστεύετε ότι “το έχετε” με τον χορό;
Μ’ αρέσει πάρα πολύ και από ό,τι μου λέει και ο δάσκαλος έχω ευλυγισία! Ο αέρας υπάρχει λόγω πίστας, αλλά και σαν γυναίκα “το έχω”.
Τελικά τι συνέβη με τον Stan;
Αυτό μου το είπαν και μου το ξανά είπαν! Δεν το γνωρίζω αυτό το παιδί, ούτε προσωπικά, δεν ξέρω ποιος είναι καν… Δεν γνωρίζω τι έχει γίνει. Δηλαδή, τι θα μπορούσα να έχω εγώ μαζί του; Εμένα μου είπαν να πάω να χορέψω, τώρα ποιος είναι και τι θα είναι, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Τι είδος χορού έχετε επιλέξει;
Λίγο από όλα.
Αυτό που θα χορέψετε θα είναι σέξι;
Εντάξει, θα είναι πολύ γυναικείο!
Που εμφανίζεστε φέτος;
Τραγουδάω στο μαγαζί Μaya- maya στο Περιστέρι, με τον Δημήτρη Κοντολάζο και την Σαμπρίνα και σκίζουμε!
Ανεβάσατε το καινούργιο σας τραγούδι με τίτλο “Ποιος τολμάει” στο διαδίκτυο, πείτε μας για αυτό…
Βλέπω την μεγάλη απήχηση στον κόσμο. Πολύ γρήγορα το αγάπησε και πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα είναι μεγάλη επιτυχία. Το έχουν γράψει δυο νέα παιδιά, ο Βαγγέλης Καρατσάνος και ο Βασίλης Καραμούσκας. Δεν βγήκε από κάποια δισκογραφική εταιρεία, γιατί δεν είμαι σε καμία. Δεν υπάρχουν και πολλές βέβαια και αυτές που υπάρχουν στηρίζουν τους δικούς τους. Αλλά το internet βοήθησε πολύ!
Θα σας πάω στο internet γιατί θέλω να μου πείτε για τον Παντελή Παντελίδη και την επιτυχία που γνωρίζει…
Μ’ αρέσει πάρα πολύ, κάνει επιτυχία κι αυτό τα λέει όλα. Εντάξει τώρα, κάθε φορά που βγαίνει ένας καινούργιος, είμαστε όλοι έτοιμοι να τον κρεμάσουμε.
Θα ήθελα να μου σχολιάσετε τις δηλώσεις που έχει κάνει τον τελευταίο καιρό ο Βαλάντης για την Δήμητρα Γαλάνη, την Χαρούλα Αλεξίου και τον Γιάννη Πάριο…
Ο καθένας όπως το βλέπει, ό,τι θέλει λέει, όμως, δεν έχει το δικαίωμα να εκθέτει ανθρώπους. Ο κόσμος όταν είσαι καλός τραγουδιστής δεν τον ενδιαφέρει αν είσαι γκόμενος ή γκόμενα. Οι άνθρωποι αυτοί, όπως και εγώ, δεν έχουμε λανσάρει τον εαυτό μας ως γκόμενους και γκόμενες, γιατί αλλιώς θα είχαμε σβήσει. Ο κόσμος μας αγαπάει γι’ αυτό που είμαστε, ακόμα κι αν γεράσουμε, άλλωστε τα χρόνια περνάνε…
Έχετε ρίξει το νυχτοκάματό σας;
Εδώ και χρόνια έχω ρίξει το νυχτοκάματο, ποτέ δεν αμειβόμουν γι’ αυτό που άξιζα. Εμείς δώσαμε λεφτά στα μαγαζιά, τώρα οι νέοι καλλιτέχνες τα παίρνουν και καλά κάνουν.
Από την Έλενα Πολυκάρπου
http://www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου