Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Γιάννης Πλούταρχος: «Η οικογένειά μου δεν μπήκε ποτέ σε δεύτερη μοίρα»

Μυκονός Live: Κυκλοφορεί Sex tape με παρουσιάστρια και νεαρή Πορνοστάρ !!!


Μπορεί να απολαμβάνει την τεράστια αγάπη του κόσμου, να ζει την απόλυτη επιτυχία σε καιρούς δύσκολους, όμως ο Γιάννης Πλούταρχος ξεκαθαρίζει ότι πάνω από όλα βάζει την οικογένειά του....

«Η καριέρα μου δεν έγινε ποτέ τόσο σημαντική ώστε να παραμελήσω την οικογένειά μου. Σαφέστατα και η καριέρα μου μου έφερνε χρήματα για να μπορώ να ζήσω την οικογένειά μου, όμως η οικογένειά μου δεν μπήκε ποτέ σε δεύτερη μοίρα», ξεκαθάρισε.
Αποκάλυψε μάλιστα και το μυστικό της σχέσης του με τη Μαρία.
«Οι σχέσεις δοκιμάζονται πάντα, το σημαντικότερο πράγμα όμως που δεν μπορεί να δοκιμαστεί όταν υπάρχει, είναι το συστατικό της αγάπης και της εκτίμησης», είπε.
Μάλιστα ακόμα διατηρούν ανάμεσά τους αυτή τη φλόγα που κρατά ζωντανό τον έρωτά τους.
«Όταν έχεις επιλέξει να ζήσεις όλη σου τη ζωή με έναν άνθρωπο και έχεις δει ότι τα χρόνια της φωτιάς, της νεότητας και της επιπολαιότητας τα πέρασες με το σύντροφό σου χέρι – χέρι, δε θέλεις κάτι άλλο», αποκάλυψε.
Όσο για τα παιδιά του; Φροντίζει να είναι δίπλα τους και να μην τα πνίγει με την υπερπροστατευτικότητά του.
Όπως αποκάλυψε, δε, τα δύο μεγαλύτερα έχουν κληρονομήσει και το ταλέντο του στο τραγούδι, όμως ο ίδιος δε θέλει να τα πιέσει να ασχοληθούν με το χώρο.
«Τα δύο μεγαλύτερα παιδιά μου έχουν ωραία φωνή. Είναι ένα συστατικό αυτό, αλλά δεν φτάνει. Για να μπορέσει κανείς να κάνει αυτή τη δουλειά πρέπει να έχει ένα συνδυασμό πραγμάτων. Δεν φτάνει μόνο η φωνή. Παίζουν ρόλο το μυαλό, η υπομονή, η διορατικότητα, η ευελιξία στο χαρακτήρα. Εγώ θα τα αφήσω ελεύθερα να αποφασίσουν γιατί δεν έχω κανένα δικαίωμα να τα επηρεάσω. Για το μόνο που πρέπει να φροντίζω εγώ και η μητέρα τους, είναι να γίνουν καλοί άνθρωποι, να εκτιμούν τους συνανθρώπους τους, να μη λένε ψέματα, να είναι τίμιοι», είπε.
Πάντως μπορεί να τον έχουμε συνηθίσει ήρεμο και χαμογελαστό, όμως τώρα τελευταία υπάρχει κάτι που τον κάνει να βγαίνει από τα ρούχα του. Ποιο είναι αυτό; Μα τα όσα συμβαίνουν στη χώρα μας.
«Νομίζω ότι υπάρχει ένα πολύ οργανωμένο σχέδιο που περιλαμβάνει εκφοβισμό και παραπληροφόρηση, κάνοντάς μας ανήμπορους να αντιδράσουμε. Κάποιες φορές νομίζω ότι όλοι ζούμε σε όνειρο και θα ξυπνήσουμε. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι συμβαίνουν όλα αυτά τα παράλογα γύρω μας. Μου έρχεται να σπάσω την τηλεόραση με όσα ακούω», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου