Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

«Θέλω να έχω έναν αληθινό άντρα δίπλα μου»

Ήβη Αδάμου: «Θέλω να έχω έναν αληθινό άντρα δίπλα μου»
Η Ήβη Αδάμου μπορεί στη δουλειά της όπως λέει να είναι διεκδικητική, στην προσωπική της όμως ζωή είναι παραδοσιακή.

«Είμαι πιο παραδοσιακή, θέλω να έχω έναν αληθινό άντρα δίπλα μου. Είμαι αυθόρμητη, αλλά πρέπει να νιώσω και ασφάλεια με τον άλλον. Όταν τη νιώσω, τότε μόνο μπορώ να πάω παρακάτω. Από την άλλη όμως, όσο αυθόρμητη και να είμαι, μετράω κιόλας τα πράγματα. Όλα είναι ένας συνδυασμός». Όσο για το αν πιστεύει ότι υπάρχει ο «σωστός άντρας» για εκείνη είπε στο περιοδικό «Down Town Κύπρου»: «Δεν ισχύουν αυτά. Απλά εμφανίζεται και όταν γίνει αυτή η επαφή τον αποδέχεσαι όπως και να έχει. Δεν γίνεται να πούμε ότι πρέπει να έχει από την αρχή αυτά τα χαρακτηριστικά».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου