Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Ειρήνη Παπαδοπούλου Η συνεργασία με τον Φοίβο και «οι προσβολές» του Θεοφάνους

Ειρήνη Παπαδοπούλου

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου μίλησε σε ένθετο της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», ανακοινώνοντας για πρώτη φορά την έναρξη της συνεργασίας της με τον Φοίβο,
ενώ αναφέρθηκε και στις προσβολές που έχει δεχθεί μέχρι σήμερα στον χώρο της μουσικής.

Για τη συνεργασία που ξεκίνησε με τον Φοίβο, η σέξι τραγουδίστρια είπε: «Με το team του Φοίβου είχαμε γνωριστεί πριν πολλά χρόνια, όταν ήμουν στο Thalassa με τη Δέσποινα Βανδή. Τότε τους είχα ζητήσει να με έχουν στα υπόψιν, οπότε και περιμέναμε την κατάλληλη στιγμή. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήρθε πολύ γρήγορα. Όταν με πήραν από τη Spicy είχε περάσει τόσος καιρός που πλέον δεν είχα καν στο μυαλό μου ότι θα μπορούσε να συμβεί. Είχα πολύ άγχος και πρωτού πάω και μετά και κατά τη διάρκεια του στούντιο».

Μάλιστα, η ίδια συνέχισε αποκαλύπτοντας: «Περίμενα ότι θα κάναμε μια συνάντηση και θα μου έδιναν κάτι να το μελετήσω. Αντ' αυτού, μου λένε “αυτό είναι το κουπλέ, αυτή η μελωδία, πάμε”. Ίδρωνα, ξεΐδρωνα, τα είχα πάθει όλα. Νόμιζα ότι είχε κλείσει η φωνή μου από το άγχος».

Όσο για τη σκληρή κριτική και τα πολύ αιχμηρά σχόλια που είχε κάνει για εκείνη ο Γιώργος Θεοφάνους κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της στο X-Factor, η Ειρήνη Παπαδοπούλου είπε: «'Έριξα πολύ κλάμα, αφού δεν μπορούσα να αποστασιοποιηθώ. Όλες οι προσβολές που δεχόμουν με έκαναν τρελά ανασφαλή και στο τέλος δεν μπορούσα να δείξω ούτε το 30% των δυνατοτήτων μου. Εκείνο το διάστημα πίστευα πως ήταν λάθος που πήγα στο X-Factorαφού δεν ένιωθα έτοιμη. Φαντάσου να έχεις προβολή και να μην είναι η προβολή που θέλεις. Με πλήγωνε όταν ο κόσμος μου έλεγε “μη στεναχωριέσαι, κορίτσι μου, είμαστε μαζί σου”. Σαν να έλεγαν “κρίμα το παιδάκι”. Είναι ό,τι χειρότερο να με λυπούνται. Δεν μπορούσα να το διαχειριστώ. Είχα αρχίσει να πιστεύω ότι ίσως να μην το 'χω, αφού το έλεγε ο ειδικός. Αυτό που δεν μπορούσα να καταλάβω ήταν γιατί τόση κακία. Θα μπορούσε να μου πει “κορίτσι μου, για μένα είσαι μέτρια”. Όχι αυτό που γινόταν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου