Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Γιώργος Τσαλίκης: " Mε την Δώρα περάσαμε πένθος, δυσκολίες στην δουλειά μου και θλίψη. Υπάρχει αμοιβαία αγάπη"....

Γιώργος Τσαλίκης:  Mε την Δώρα περάσαμε πένθος, δυσκολίες στην δουλειά μου και θλίψη. Υπάρχει αμοιβαία αγάπη....

Ο Γιώργος αποφεύγει να δίνει συχνά συνεντεύξεις γιατί όπως εξηγεί ο ίδιος
«Νομίζω πως όταν μιλάς σε μία συνέντευξη, πρέπει να έχεις τα κότσια να πεις τα πράγματα όπως ακριβώς είναι. Οπότε, επειδή εγώ δεν κάνω «δημόσιες σχέσεις», μπορεί να πω κάτι το οποίο στηρίζω και αισθάνομαι πως πρέπει να ειπωθεί- και μετά θα γίνει απίστευτη αναπαραγωγή. Αυτό αποσυντονίζει την ουσία της δουλειάς μου....
Υπάρχει μυστικό επιτυχίας για μία μακρόχρονη σχέση, όπως αυτή που
έχεις 
με τη σύζυγό σου, τη Δώρα;

Όχι! Νομίζω όταν λείπει ο εγωισμός, πετυχαίνεις πολλά.  Πρέπει να νιώθεις αγάπη, αλλά και έρωτα για τον άνθρωπό σου.

Με τη Δώρα περάσατε ποτέ κρίση στηνσχέση σας;
Εννοείςνα φτάσουμε στο σημείο να χωρίσουμε;  Κρίση στο γάμο μας; Όχι! Έχουμε περάσει όμως,πένθος, θλίψη, δυσκολίες στη δουλειά μου. Έντονη πίεση ,όπως φέτος τον χειμώνα
όπου εργαζόμουν καθημερινά στο Caramella και είχα και το DWTS . Αυτό ήταν πολύ
δύσκολο για όλους μας. Απλά, λόγω ορισμένων συνθηκών, κάποιες φορές
ήμασταν λίγο «κάπως», αλλά το ξεπερνούσαμε. Με τη Δώρα υπάρχει αμοιβαία αγάπη. Νικάμε
πολύ εύκολα την τριβή και τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου