Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Ο Μύρωνας Στρατής μιλάει για τα πολιτικά δρώμενα, την κρίση και την σχέση του με τη δημοσιότητα.

mironas

Καλεσμένος στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου, «Live U», βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας ο Μύρωνας Στρατής
ο οποίος μεταξύ άλλων μίλησε για την οικονομική κρίση και πώς αυτή επηρεάζει τον καλλιτεχνικό χώρο ενώ αναφέρθηκε και στη σχέση του με τη δημοσιότητα.
«Υπάρχει ένας φόβος. 

Δεν ξέρουμε αν υπάρχει μέλλον, αυτή η αβεβαιότητα είναι βασανιστική», είπε ο τραγουδιστής για την αβέβαιη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας και συμπλήρωσε: «Η δική μου η γενιά δεν έχει μάθει σε πολλά χρήματα. 
Είμαι πολύ ευτυχισμένος που έχω ένα εισόδημα, μπορώ και πληρώνω ένα ενοίκιο και κάνω ένα ταξίδι κάθε εξάμηνο. 
Το πιο ωραίο στη ζωή είναι να μοιράζεσαι. Γι” αυτό και τραγουδάω πάντα μαζί με την μπάντα μου, ποτέ μόνος μου».
Ο Μύρωνας Στρατής αναφέρθηκε και στη σχέση που έχει με την δημοσιότητα και παραδέχτηκε: «Είναι πολύ δύσκολο να είσαι “κανονικός άνθρωπος” όταν είσαι μέσα στο θέαμα. Σε καταστρέφει όλο αυτό. 
Στην ουσία πουλάς τον εαυτό σου, έτσι μια αποτυχία είναι βαθιά προσωπική αποτυχία, όχι σαν μία αποτυχία κανονικής δουλειάς. 
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την επιτυχία. Μπορεί να σε κάνει πολύ ευτυχισμένο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου