Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Η Πάολα ξεσπά: «Ένα caterpillar ή ένα τρακτέρ είναι πιο ακριβό από την Bentley! Αύριο μπορεί να πάρω ένα BMX ποδήλατο»!

paola

Μία συνέντευξη εφ’όλης της ύλης έδωσε η Πάολα και μεταξύ άλλων δε δίστασε να απαντήσει σε όσους έχουν σχολιάσει αρνητικά το γεγονός ότι «η Πάολα έχει Bentley!».
«Και τι θα έπρεπε να οδηγώ; Άμα πάρεις ένα caterpillar ή ένα τρακτέρ, είναι πιο ακριβό από την Bentley. Τι θα έπρεπε να οδηγώ για να μην με κρίνουν; Αν οδηγούσα τρακτέρ -παρόλο που είναι πιο ακριβό- δεν θα το σχολίαζαν. Μάλλον γουστάρουν να σχολιάζουν το παραμικρό. Μου ήρθε και το έκανα! Στο κάτω-κάτω, ό,τι αγοράζω, είναι από λεφτά που έχω δουλέψει και βγάλει με τον ιδρώτα μου. Δεν έκλεψα ποτέ κι από κανέναν. Κοίτα, επειδή είμαι και λίγο τρελή εγώ, μπορεί αύριο να μου έρθει να πάρω ένα BMX ποδήλατο, και να με δεις στη Γλυφάδα να κόβω βόλτες. Θα το κάνω κι αυτό! Σιγά μη ρωτήσω τους άλλους τι είναι καλό και τι είναι κακό για να ζήσω ελεύθερη» είπε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια στο «Down Town Κύπρου».
paola Bentley
http://www.govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου