Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Μαριάντα Πιερίδη: «Παρεξηγήθηκα χωρίς λόγο»



Η Μαριάντα Πιερίδη έσπευσε να αποκαταστήσει την αλήθεια και να ξεκαθαρίσει πως δεν σχολίασε αρνητικά την πτώση της Μπάρμπα στο «Dancing».

«Κατ' αρχάς με τη Βάνα κάναμε μαζί πρόβες, θέλω να σου πω. Δεν ξεκίνησα κάτι εγώ, σχετικά με τη Βάνα. Εγώ δεν έγραψα κάτι, έγραψα πως είναι θεά. Άλλος έγραψε ένα σχόλιο, το οποίο εγώ με τη σειρά μου το σχολίασα, γιατί το βρήκα χιουμοριστικό. Παρεξηγήθηκα και μάλιστα χωρίς λόγο. Με τη Βάνα ίσα ίσα!» ξεκαθάρισε η 39χρονη τραγουδίστρια στην εκπομπή «Μίλα».

Όσο για τον θόρυβο που δημιουργήθηκε και τις φήμες που ακολούθησαν σχετικά με την υποτιθέμενη κόντρα τους: 

«Μου κακοφάνηκε και στενοχωρήθηκα. Νιώθω πως δεν έπρεπε να γίνει όλο αυτό. Σου είπα, αφήνω πολλά πράγματα να με ενοχλούν. Στενοχωρήθηκα πολύ, γιατί μεταφέρθηκε πολύ λάθος. Θα ήμουν αναίσθητη, αν δεν στενοχωριόμουν».

Ειρήνη υμίν, κορίτσια.

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος
http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου