Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Πάολα: Άν θέλουν να λένε για μένα ανέκδοτα και να γελάνε ας τα λένε"

Πάολα:  Άν θέλουν να λένε για μένα ανέκδοτα  και να γελάνε ας τα λένε


Στην κάμερα της εκπομπής "Πρωινό mou" μίλησε η Πάολα..


Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε στα ανέκδοτα που έχουν βγει για το όνομα της, στη σχέση της με το Θέο, αλλά και στις ικανότητες της στη μαγειρική.
"Τα ανέκδοτα μας κάνουν να γελάμε. Εάν λοιπόν θέλουν να πουν κάτι που έχει να κάνει με μένα και να τους βγάζει γέλιο να μην σταματήσουν να τα λένε. Αν όμως πουν κάτι που είναι από κακία τότε είναι κακό γι' αυτούς που νιώθουν έτσι και έχουν κακία", είπε αρχικά και συμπλήρωσε ότι δεν τα έχει διαβάσει ποτέ.
"Δεν τα έχω διαβάσει ποτέ. Μου είπε το παιδί μου ότι κάτι γράφουν για μένα, αλλά εγώ της είπα να μην τα διαβάζει, κι εκείνη επειδή είναι ένα αγγελάκι το έκανε αμέσως",αποκάλυψε η τραγουδίστρια.
Αναφερόμενη στη σχέση της με τη θρησκεία είπε: " Πιστεύω στο Θεό και νομίζω ότι με βοηθάει παντού και πάντα". Επιπλέον όταν η δημοσιογράφος τη ρώτησε αν μαγειρεύει, η Πάολα αποκάλυψε ότι στο παρελθόν δεν είχε καμία σχέση με την κουζίνα, αλλά εδώ και ένα χρόνο ασχολείται αρκετά, ενώ τόνισε ότι μαγειρεύει πολύ καλά το στιφάδο!
Δείτε τις δηλώσεις της Πάολα στο Πρωινό μου:
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου