Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Νίκος Οικονομόπουλος «Δεν έχω επικοινωνιακή τακτική»

Νίκος Οικονομόπουλος


Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του ολοκληρωμένου άλμπουμ με τίτλο «Εννοείται»
μαζί με το νέο τεύχος του περιοδικού «Τηλεθεατής», ο Νίκος Οικονομόπουλος μίλησε στο περιοδικό για την επιτυχία στη δουλειά του, τις συνεργασίες του και τη σχέση του με τα media.

Για την επιλογή του να μην δίνει συχνά συνεντεύξεις: «Δεν είναι επικοινωνιακή τακτική αυτό. Ανέκαθεν πίστευα ότι πρέπει να είμαι στη δημοσιότητα, όταν έχω να πω κάτι για την δουλειά μου. Και ως άνθρωπος ευρύτερα πιστεύω ότι είναι καλύτερο να μιλάμε μόνο για πράγματα τα οποία ξέρουμε. Το να βγαίνω χωρίς λόγο και να σχολιάζω το ένα και το άλλο, δεν μου πάει. Δεν λειτουργεί σε μένα προσωπικά. Από εκεί και πέρα, μιλάω με τα ΜΜΕ όταν πρέπει και για ό,τι πρέπει. Να, τώρα, λόγου χάρη μιλάω μαζί σου και λέμε πράγματα. Μιλάμε για δισκογραφία, για τραγούδια, για συνεργασίες. Μιλάμε για όλα αυτά, γιατί υπάρχει μια αφετηρία, μια βάση από την οποία ξεκινάμε, και αυτή είναι ο καινούριος δίσκος μου».

Πώς διαχειρίζεται ο ίδιος την επιτυχία: «Είναι μέσα στο παιχνίδι της δουλειάς που κάνουμε. Όταν υπάρχεις σε αυτόν τον χώρο και θέλει να πρωταγωνιστείς, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχουν προσδοκίες. Ο επιχειρηματίας του νυχτερινού κέντρου στο οποίο εμφανίζεσαι επενδύει επάνω σου και σε εμπιστεύεται ότι το μαγαζί θα δουλέψει. Το ίδιο και ο κόσμος που εργάζεται σε αυτό το μαγαζί. Περιμένει από τους καλλιτέχνες να προσφέρουν ό,τι καλύτερο, για να έχει προσέλευση ο χώρος. Για όλους αυτούς τους λόγους, εγώ σέβομαι τον κάθε συνεργάτη μου στη δισκογραφική εταιρεία μου, στο στούντιο στο οποίο ηχογραφώ, στο μαγαζί που εμφανίζομαι και θέλω να είμαι αντάξιος αυτής της εμπιστοσύνης που μου παρέχει. Αυτό με κάνει πιο δημιουργικό και θέλω να είμαι καλύτερος κάθε φορά».

Οι συνεργασίες: «Η αλήθεια είναι ότι ευτύχησα στις συνεργασίες μου. Κάθεμια από αυτές είναι μια ευχάριστη περίοδος στη ζωή μου. Με όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα πέρασα πολύ καλά, γιατί εκτός του ότι δουλέψαμε καλά, είχαμε κάτι να πούμε και ως άνθρωποι, πέρα από τις καριέρες και τις δισκογραφίες».

Περισσότερα στον Τηλεθεατή που κυκλοφορεί μαζί με το νέο άλμπουμ του Νίκου Οικονομόπουλου με τίτλο «Εννοείται».

http://www.yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου