Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Χάρης Βαρθακούρης: «Αρνήθηκα να διαφημίσω μπισκότα επειδή δεν τρελαινόμουν για τη συγκεκριμένη μάρκα»

Χάρης Βαρθακούρης: «Αρνήθηκα να διαφημίσω μπισκότα επειδή δεν τρελαινόμουν για τη συγκεκριμένη μάρκα»

Πασίγνωστος Έλληνας παραχώρησε μία συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ! και μέσα σε όλα αποκάλυψε ότι στο παρελθόν έχει αρνηθεί πρόταση για να διαφημίσει κάτι μπισκότα. ...

Σε συνέντευξή σου είχες πει: «Θα μπορούσα να έχω πετύχει 100 φορές περισσότερα πράγματα στην όποια καριέρα μου, και ο μοναδικός υπεύθυνος είναι ο χαρακτήρας μου». Τι εννοούσες;
«Το 2002, ακριβώς λίγες μέρες πριν βγάλω το δεύτερο CD μου, δέχθηκα πρόταση να διαφημίσω κάτι μπισκότα με ένα μεγάλο, για την εποχή ποσό. Αρνήθηκα επειδή δεν τρελαινόμουν για τη συγκεκριμένη μάρκα μπισκότων, αλλά και γιατί η δισκογραφική μου εταιρεία ήθελε να κρατήσει 30% προμήθεια, την οποία όμως θα επένδυε σε μένα. Πήρα αποφάσεις που τις σκέφτομαι τώρα και χτυπάω το κεφάλι μου!».
Αυτά δήλωσε ο Χάρης Βαρθακούρης στο ΟΚ! που κυκλοφορεί!
http://www.newspistol.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου