Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

«Προσωπικά δηλώνω τραγουδίστρια. Για κάποιους όμως, δε θα γίνω ποτέ»!

«Προσωπικά δηλώνω τραγουδίστρια. Για κάποιους όμως, δε θα γίνω ποτέ»!

Η Κατερίνα Στικούδη κατάφερε από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στα φώτα να ξεχωρίσει. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο HELLΟ απάντησε σε όλα!
-Μετά από πέντε χρόνια που ασχολείσαι αποκλειστικά με το τραγούδι, δηλώνεις πλέον τραγουδίστρια;

«Ναι, προσωπικά αυτό δηλώνω. Για κάποιους είμαι και για κάποιους άλλους δεν θα γίνω ποτέ. Θα σας έλεγα μάλιστα ότι για τους δεύτερους αδιαφορώ. Νιώθω μεγάλη χαρά που κάνω μια δουλειά που αγαπώ. Αισθάνομαι πραγματικά πολύ τυχερή».

-Ποια άραγε είναι η μεγαλύτερη θυσία που έχεις κάνει μέχρι σήμερα στη ζωή σου; 

«Τα πολλά μαθήματα τραγουδιού, πιάνου και γυμναστικής που θα συνεχίσω να κάνω αφορούν στη δουλειά μου. Όμως το γεγονός ότι δουλεύω τόσο πολλές ώρες σε σημείο που δεν βλέπω όσο θα ήθελα την οικογένειά μου είναι κάτι που σκοπεύω να αλλάξω. Μου λείπουν πολύ γιατί βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη».

-Ποιο αναγνωρίζεις ως το μεγαλύτερο ελάττωμά σου;

«Είμαι μανιακή με την καθαριότητα του σπιτιού. Τριγυρνώ με ένα σφουγγαρόπανο όλη μέρα. Μπορεί να σηκωθώ στις 12 το βράδυ και να αρχίσω να κάνω δουλειές. Είναι και ένας τρόπος ξεσπάσματος, τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα. Και επίσης είμαι λιγάκι ανυπόμονη»...



Διαβάστε τη συνέχεια στο govastileto.gr


http://www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου