Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Η αποκάλυψη της Μαρίας Έλενας Κυριάκου: «Όταν είπα ότι θα κερδίσω στο Voice κάποιοι ξίνισαν»

kiriakouelena

H νικήτρια του «The Voice»η Μαρία Έλενα Κυριάκου μίλησε για τις βολές που δέχτηκε αλλά και όλα όσα τη συγκίνησαν πριν και μετά το σόου.
Πώς αισθανόταν πάνω στη σκηνή μαζί με τον Γιώργο Λιάγκα και την Αρετή Κοσμίδου περιμένοντας την ανακοίνωση του αποτελέσματος;
«Προσπαθούσα να προετοιμαστώ ψυχολογικά σε περίπτωση που δεν θα κέρδιζα. Έλεγα μέσα μου: «Έχεις κερδίσει αυτό που ήθελες», για να μη στενοχωρηθώ και απογοητευτώ. Και παράλληλα σκεφτόμουν και τον κόσμο που με ψήφιζε και θα απογοητευόταν».
Το περίμενε ότι θα κέρδιζε;
«Μου ήρθε πολύ ξαφνικό. Όταν είπα στη διάρκεια του live ότι θα κερδίσω την κούπα, κάποιοι ξίνισαν. Όμως πρώτη φορά ήμουν τόσο πολύ ενθουσιασμένη. Και επειδή είμαι αυθόρμητος άνθρωπος, έτσι αισθανόμουν εκείνη την ώρα και το είπα. Δεν πήγαμε σε συναυλία, πήγαμε σε παιχνίδι και κάποιος έπρεπε να κερδίσει. Αυτό εξέφρασα και εγώ. Τι σου είπαν τα παιδιά σου όταν είδαν ότι είσαι νικήτρια; Ο μεγάλος μου γιος, ο Γιώργος, με ρώτησε αν κοιμάμαι μαζί με την κούπα. (γέλια)Όταν θα επιστρέψω στην Κύπρο, θα του τη χαρίσω, τη θέλει πολύ» είπε στο περιοδικό MyTV.
Πότε θα κατέβει στην Κύπρο;
«Στο τέλος της εβδομάδας. Μάλιστα έχει αρχίσει να με παρακινεί ο αδερφός μου να πάω νωρίτερα και αυτό με βάζει σε υποψίες. Έχω καταλάβει ότι κάτι σκαρώνουν, γιατί μου λέει να φτάσω απόγευμα, όχι μετά τα μεσάνυχτα. Οπως έμαθα τη βραδιά του τελικού, μετά τη νίκη κατέβηκαν όλοι στη Λάρνακα και στο χωριό μου, την Ορόκλινη, κορνάροντας με τα αυτοκίνητα. Όπως γίνεται όταν κερδίζει μια ομάδα στο ποδόσφαιρο».
Αληθεύει ότι αναρτήθηκαν πανό για να την ψηφίσουν;
«Ναι, στην Κύπρο. Κι αυτό ο αδερφός μου το κανόνισε. Ήταν πρλύ συγκινητικό και οφείλω να σου πω ότι δεν το ήξερα, το έμαθα μέσω . Πιστεύεις ότι έστειλες το μήνυμα πως ακόμα και για μια γυναίκα με τρία παιδιά δεν τελειώνει η ζωή; Φυσικά. Ποτέ δεν πρέπει να σταματάμε, πάντα πρέπει να προσπαθούμε, ακόμα και γυναίκες και μητέρες που έχουν 3 και 4 παιδιά, είτε είναι χωρισμένες είτε παντρεμένες. Πρέπει να βγουν έξω και να πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους. Και ας μην έχουν το τέλειο, ας μην κάνουν αυτό που ονειρεύονται, αλλά τουλάχιστον να το φτάσουν, να το αγγίξουν, να το παλέψουν. Διότι και εγώ διαπίστωσα ότι διαθέτω απίστευ¬τη δύναμη μέσα από όλα αυτά που έζησα και πέρασα. Υπήρξαν πράγματα που ειπώθηκαν στα μέσα και σε ενόχλησαν; Με ενόχλησε που κάποιοι σχολίαζαν άλλα πράγματα αντί του τραγουδιστικού μέρους. Επίσης, είπαν ότι δεν χαιρέτησα την Αρετή. Αλλά η ίδια δεν γύρισε το βλέμμα της και εγώ αμέσως πήγα στην κόουτς μου, Δεν μπορούσα να την αγνοήσω. Εγώ με την Αρετή δεν έχω κανένα πρόβλημα, είμαστε μια χαρά. Να μιλήσουμε λίγο για τη σχέση σου με τη Δέσποινα Βανδή; Δασκάλα! Σε όλες τις εκφάνσεις, και φωνητικά και ψυχολογικά. Παρόλο που δεν είχαμε και πολύ χρόνο καθώς ήταν πολύ πιεστικό το πρόγραμμα».
http://www.govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου